2009. november 29., vasárnap

Crystal gown






Tegnap fejeztem be, szerettem volna valami nagyon extra ruhát, tele mindenféle dísszel és csipkével.
Ő is egy reinkarnációs ruha, egy csupacsipke menyasszonyi ruhából alakítottam át, több kevesebb sikerrel.
A háta sajnos nem a legszebb, kicsit rövid lett, majd varrok oda valami masnit:)
Nagyon sok munka volt vele, ez is az utolsó varrásig kézzel és nem varrógéppel készült.
A kiegészítő anyag hernyóselyem santung, a virágokat pedig az Ikeában vettük még tavaly:)

Azért hívom kristályruhának, mert a költözéskor az új lakás takarítása közben találtam kristálycsillárról lepotyogott darabokat és azokat varrtam fel rá:)



This is my second gown, it's also a reincarnation dress:)
I made from a full laced wedding gown, I didn't use sewing machine.
Unfortunetly, the bodice's back is to short, next time I won't ruin it :)
Why I called this dress Crytal gown?
When I moved to my boyfriend and I cleaned the house, I found some crystal from the chandelier.
They didn't match to ours, and I used for my dress. So specially and luxury :)

10 megjegyzés:

  1. Szia! Azt hiszem, az LD50-ről kavarodtam ide...:)
    Mindkét ruha, ami ide felkerült, gyöngyörű, nagyon ügyes vagy! Magam is odáig vagyok a viktoriánus divatért, úgyhogy, ha nem gond, felvettelek a rendszeresen olvasott blogjaim listájára, esetleg kitennélek a blogajánlómba is. :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Eddig ketten vagytok a rendszeres olvasók, és mindketten LD-sek vagytok:)))
    Örülök, hogy tetszenek a ruhák, a legközelebbi ruha december közepe fele lesz várható, fekete-vörös-bordó színben.
    Kiteheted a blogom nyugodtan, annak csak örülök:)

    VálaszTörlés
  3. Oks, köszönöm, kitettelek! :)

    VálaszTörlés
  4. Ez nagyon szuper lett!!!Ügyes munka,ha nem írod,hogy gondod van a hátával,nem is keresném,de így sem látom :o)).Határozottan tehetséges vagy!!!!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon aranyos vagy :))
    Peti kreatívan megoldotta, hogy a hát ne látszódjon :)
    Jó gyakorlások ezek az átalakítások. Most már tudom, hogyha jóóó nehéz a ruha, akkor legyen inkább hosszabb a felső, nehogy kilátszódjon a köztes rész:)

    Na és adódott már lehetőség, hogy felvedd a borvörös taft ruhád? ;)

    VálaszTörlés
  6. Sajnos nem,szerintem arra várnom kell a következő nyárig......,de szerencsére mára főnököm is ráröppent-a míderből vette az ötletet egy ruhához!

    VálaszTörlés
  7. Én kikészülnék ha leröpülnék az ötleteimet ;)
    Én is várom a jövő évet, akkor végre felavathatom ezt a ruhámat:)

    VálaszTörlés
  8. A ruha teljesen más lett.....de jól esett,hogy felhasználta az ötletemet....egyébkéntönállósodási terveim vannak....

    VálaszTörlés
  9. Hello!

    Sorry for tha late answering...
    Please contact me at mmerenarde@gmail.com :)

    VálaszTörlés