2010. január 25., hétfő

In progress - Hungarian gown in Sisi style

Na most, hogy ezzel is megvagyok, nekikezdek a magyaros ruhának, amit majd az első kosztümös találkozóra veszek fel.
Még Banya javaslatára megvettem egy Sisis könyvet amiben egy csomó szép nagy kép van a ruháiról, innen választottam ki azt, ami végül megihletett.
Először a mentét a szoknya részének néztem, és tulajdonképpen ez adta az ötletet, hogy a mente zsinórozása a felső szoknya két visszahajtott oldalán fusson végig.
Le is rajzoltam a kis ötletemet, a rajz elég béna, de nem szeretek erre időt pazarolni, nekem elég a vázlat, hogy előhívja a fejemben lévő képet.



A felső és a felsőszoknya egy kékes-szürkés-zöldes bársonyból lesz, a többi sima fehér pamutból készül.
Ezüst zsinórok futnak majd végig és az elejét igazgyöngy díszfűzés díszíti majd. Ahol a gyöngy kapcsolódik az anyaghoz kicsi köves függő lesz.

Ha elkészült, leírom, mennyibe is fájt ez nekem:)

Yeah, I have just finished the polonaise gown, and I'm planning my next costume. I chose a Sisi-gown, from my book. (Banya suggested me to buy) I will make for the first Costume Con.
First time I think the coat is the part of the skirt, after I realized that's wrong. I don't mind, because it's caught a fancy of this idea.
So, I decided to that's will be my version. I draw my costume, but it isn't beautiful, I think it's a waste of time to draw very same. If I looked at the sketch, the original dress is come to my mind.

I will made the bodice and the overskirt from a grey-blue-greeny velvet, the other things made from a white cotton. The string is made from a real pearl. Other decoration's material is silver string.

When I finished this gown, I will make a price-calculate :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése