2010. február 27., szombat

Get some inspirations










6 megjegyzés:

  1. Ó jaj, tudod, hogy én ezeket imádom! :-)
    A fotók közül nagyon tetszik a piros csíkos, és persze imádom Devonshire Hercegnő fotóját is, nagyon jó kis film az!
    Én is hivatkoztam egyszer rá:
    http://fuszeres-szinek.blogspot.com/2009/08/devonshire-hercegno.html

    VálaszTörlés
  2. Nekem is pont az a kettő ruha tetszik:)
    Egy biztos, csíkos pamutból fogom csinálni a ruhát. A selyem korhűbb lenne, de kinek van arra pénze:O

    Pont így találtam rá a blogodra, amikor a filmből kerestem ruhákat:)

    VálaszTörlés
  3. Biztos kapsz valami klassz anyagot hozzá. Nagyon kiváncsi vagyok, bár tudom, nem egy gyors dolog lesz, főleg ha más ruhákon is dolgozol...

    VálaszTörlés
  4. Igazából már meg van az anyag... még régebben vettem egy ruhához, de nagyon megtetszett és tegnap visszamentem venni belőle még, de már elfogyott:(
    Aztán próba szerencse alapon benéztem egy másik üzletükbe és ott még volt belőle:) Jól eldugták ugyan, de én megtaláltam és pont annyi volt belőle amennyi nekem kellett:)

    Hát én is kíváncsi vagyok rá, most épp a fűzővel bajlódok...

    VálaszTörlés
  5. Jól van, ha lesz időd, mutasd meg az anyagot is! :-) (bocs, ha nagyon türelmetlen lennék)

    VálaszTörlés
  6. Be vannak fotózva, csak még le akarom firkantani a tervet is hozzá, úgy lenne egész a dolog:)

    VálaszTörlés