2010. február 20., szombat

Hungarian gown is finished!





Tegnap éjfélig varrtam, hát íme, kész az első kosztümöm, amit az elejétől fogva én varrtam.
Valahogy nem sikerült értelmes arcot vágnom, kicsit fáradt voltam nézzétek el:)

Bár vannak benne kisebb hibák, de összességében elégedett vagyok a munkámmal, nem sikerülhet minden elsőre:) A következő majd még jobb lesz:)

Ígértem árat is, 18 ezer forintbe került kb az anyagköltség. :O
Szerintem megérte:)
Now, I finished the hungarian gown:) I worked last night until midnight, so I'm a little tired, so excuse me for a silly face;)

On the whole, I'm proud for this work, I made on my own, nobody helped me. There were 1-2 faults, but nothing be perfect at the first time, I will able at the next time.

I promise the price, I spend 18.000 huf (90.36 usd) for the stuffs.

I think it's worth:)

Whehe:D

10 megjegyzés:

  1. Szerintem egyszerűen csodásan nézel ki! A mosolyod, a hajad Sisit idézi, és persze a magyaros kosztüm is.
    Az alját végig kézzel öltötted fel?

    A hossza szerintem egy picit hosszú lesz, persze az is igaz, hogy nem készülsz benne maratoni sétákra. Amikor én a menyasszonyi ruha készítő műhelyben dolgoztam, akkor a szabály az volt, hogy 5 centire legyen az alja a földtől. Ez először mindenkinek ijesztő, de ha ennél lejjebb mentünk, mindenkinek leszakadt, mert belelépett.
    Próbálgasd, nehogy így járj!
    Ahogy járás közben ring a szoknya csípődön, meglátod, úgy tűnik, mintha földig érne.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm:) Örülök, hogy mások nem látják olyan kis idétlennek az arcom, most alig volt jól sikerült kép...

    Nincs rajtam cipő, lehet ezért tűnik hosszúnak, úgy számoltam, hogy cipővel pont jó lesz, de ez majd úgy is kiderül.

    Kézzel szegtem fel végül, pedig géppel akartam, de így szebb lett szerintem, mintha ott lenne egy varráscsík.
    Szalagavatón megjártam a földig érő szoknyával, nem tudtam a táncra figyelni, mert folyton azt néztem mikor bukok orra:)
    De azért köszönöm a tanácsot:)

    VálaszTörlés
  3. Ez valóban nagyon szép lett, gratulálok, iszonyat ügyes vagy! :)

    Nem értek ehhez és nem akarok butaságot kérdezni, de a szoknya-részt hogy csináltad meg, mitől ilyen terebélyes? Úgy értem, tüll, alsószoknya, vagy abroncs, vagy mi? :)

    VálaszTörlés
  4. Köszi:)

    Egy tüllös abroncsszoknya van alatta.

    VálaszTörlés
  5. Ooo szép ruha. Elnézést, megkérdezhetem a magyar főúri jelmez? Az Oroszban nincs információ a ruha.
    (Bocsánat,nemrég kezdte tanulok a magyar és rosszul beszelnek rajta)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm, nagyon kedves vagy:) Igen, a magyar arisztokrácia viselhetett ilyen típusú ruhát.

    If you can speak English better, we can discuss clothes on it:))

    VálaszTörlés
  7. Yes-i speak english. Thank you that you went to meet on this.=) I am very interested in the national costume of a Hungarian aristocratic, because I sew clothes herself historical.I would appreciate information on this subject.In return I can share the scans patterns 16-19 century corsets and top dress.I am very glad that I found you because I do not have enough practice of the Hungarian language, and your blog helps me do that.

    VálaszTörlés
  8. I'm glad that I can help you, and so happy to hear, that you interested in Hungarian fashion. Your patterns sound interesting, I'm so curious your works, I will be really happy if you shared with me or the world:)

    VálaszTörlés
  9. Of course, Tuesday-Wednesday I'll share those scans that I have. Thank you for your positive feedback on my works) My costumes are not totally historically correct, as yapriderzhivayus style "Gothic" and sew all the clothes in certain colors that are not always reliable historically.

    VálaszTörlés