2010. február 7., vasárnap

In making - the skirt


Hát, jól bevállaltam ezt a dolgot, 8 méter anyagot egy 65 centis övpántra rádolgozni...
Kénytelen vagyok kézzel rávarrni, ugyanis a varrógép ezt már nem fogja vinni.
Lehet elég lett volna 4 méter anyag, de ha ránézek a félkész szoknyára, másként gondolom:)
Damn, I don't know how big challenge I took up, 8 meters velvet for 65 centimeters beltband :O
I have to work with my hands, because it's too thick to sew with a sewing machine.

Perhaps, it's enough for 4 meters stuff, but if I look the skirt, I throw away this thought :)

5 megjegyzés:

  1. A színét nem látom jól, sötétszürke?
    Ú, és hogy tele lehet a lakás a bársony "hangyáival".:-)

    VálaszTörlés
  2. Nem, ugyanolyan színű mint a felső, csak este fotóztam lámpánál és azért nem látszik olyan jól.
    Kékes-zöldes-szürkés színe van:)

    Nem szöszöl annyira, biztos ez valami intelligens bársony:D

    VálaszTörlés
  3. TE NAGYON ÜGYES VAGY!!!!CSak ámulok!!!!Bárcsak olyan ügyes lettem volna tanulókoromban mint Te!!!
    Kezdek rájönni,hogy ezt a szakmát csak érett fejjel szabad elkezdeni....

    VálaszTörlés
  4. inteligens wevé bársony valószínűűleg,heheh, Házisárkánnyal tök egyetértek,bár anno én is lelkes voltam a suliban, de nem sokáig....amiről már nem csak én tehettem....Siss nagyon várom a folytatást...

    VálaszTörlés
  5. Igazából nem tiszta pamut van benne valami rugalmas szál is, biztos amiatt intelligens:D

    Én is lelkes vagyok még, szerencsére a suliban nem taposnak el (annyira), persze nem szeretik ha ilyen stílusú ruhákat rajzolok, de otthon azt csinálok amit akarok.
    Rá van mindenki cuppanva a modern dolgokra:)

    Én is várom hogy kész legyen, jövő héten viszem be megvarrni, mert ezt már csak az ipari varrógép tudja megvarrni:O

    VálaszTörlés