2010. március 27., szombat

Corset is almost ready

Na jó, talán még korai kijelenteni, hogy majdnem kész, de már igazán közel járok hozzá az biztos.
Eddig 15 méter merevítés van benne, nagyon remélem, hogy ez már képes lesz formálni a testem.
Elkezdtem megcsinálni a borítást is, elég nehéz szépen rátenni. Mindenesetre bízom benne, hogy jövő hétvégére befejezem, aztán már csak keresnem kell egy helyet ahol bele tudnak lőni ringliket.
Én egy cipészre gondoltam, ha már a csizmába is bele tudja tenni, akkor egy fűző csak nem okoz gondot.:)


Well, it's too early to declare, but I think I'm nearly for it. Up this point, I used 15 meters plastic bones, so I'm still hoping it will be good... It's reaaaly expencesive to change metal bones:O

I started to make the cover, but it's really hard to fit without mistakes.(Now, I have got 2 :()

I think, I'll finish the corset at next weekend, then I have to find somebody who make the ringlis, my first thought was the shoemaker.
I hate home-made-ringlis because they always ruin the corset-lace.

6 megjegyzés:

  1. nálam be tudsz lőni,ha gondolod,már nagyon kíváncsi leszek a kész fűzőre!

    VálaszTörlés
  2. Van ilyen eszközöd? De szuper! Akkor majd megyek:) Hát nem olyan jó mint a tied:)

    VálaszTörlés
  3. ááá, majd meglessem jeer hát ;-),
    már cserkészem a népeket a köv."kosztyümös " talira ,én is most modellezek egyet Mutterschonka-kötőnek abból a sötét pink szaténból amit neked akartam adni (régi ágytakaró).

    VálaszTörlés
  4. Okés:D

    És hogy állsz vele? Milyen cukihusirózsaszín leszel:D

    VálaszTörlés
  5. nem, azé cuki nem leszek :-)rakok rá majd egy fekete csipkét

    VálaszTörlés