2010. április 20., kedd

Paniers are finished

Befejeztem a paniert, nagyon érdekes viselni, nekem ez még nagyon új és szokatlan a viktoriánus dolgokhoz képest.
De nagyon tetszik, teljesen beleszerelmesedtem most ebbe a korba (is).

A panier lenből készült.

Here is the finished paniers. I made from linen.
Very very strange feel to wear them, not bad, but extraordinary. I never worn rococo or baroque gown (yes I now, the time has come:)) I made only victorian dresses.

I'm totally fall in love with this period:)

2 megjegyzés:

  1. Húha! Gratulálok:-) Nagyon kíváncsi vagyok milyen ruha lesz majd fölötte:-)

    VálaszTörlés
  2. Én is kíváncsi voltam, ezért próbaképp rádobtam egy anyagot, jól nézett ki, csak fotón nem adta vissza ezért inkább ráhagytam. A hétvégén csinálom majd az alsószoknyát, akkor majd látni lehet belőle valamit:)

    VálaszTörlés