2010. április 18., vasárnap

Ready to wear

Na íme a kép, az elkészült fűzőről, meglepődtem, hogy milyen jó műanyag merevítésekkel is.
Sokat gondolkodtam, hogy hogyan is mutassam meg, mert az alja vállalhatatlanul csúnya, szóval úgy csináltam mint a mesében a lány, mutattam is valamit, meg nem is:)
Sokat tanultam a készítése közben, a következő már biztosan sokkal jobb lesz, nem csak a funkcióját látja majd el, hanem esztétikailag is rendben lesz:)

A normál derékméretem 77, fűzve 66 :)
Now, the corset is ready, I was surprised, that the plastic bones works good.
I think a lot, how I show you the stays, because, at the under are rubbish. While I make the corset, I learn a lot, and beleive, my next stays will be better, and more splendid.
It supplies its funkcion, so I'm really happy and delight.

My normal waist size is 77 cm, in the corset is 66.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése