2010. május 24., hétfő

Basted corset


Itt van az összefércelt fűző, én már most teljesen oda vagyok érte, hát még ha működni fog a szabásminta is:))) Sok időt töltöttem a férceléssel, ez nagyon fontos momentum, összevarráskor jelentős időt megtakarítunk ha pontos volt a férc.
Ez volt ez első dolog amit minden fűző készítőnek meg meg kell tanulnia:)

***

This is the basted corset, ooooh I'm already love it. I spent a lot of time with the basting, cause, the precision is really important at corset-making. This is the first thing, what corset-makers have to learn.;)

4 megjegyzés:

  1. Ooh, its coming along! I'm looking looking forward to seeing this corset progress as I'll have to make it sooner or later in my corset project. Are you going to do the cording too?

    VálaszTörlés
  2. Olyat látok Benned,amit tanulni nem lehet,csak hozzátanulni és ápolni:tehetség.Most látom,hogy nagyon klassz varrónő leszel.Remélem nem sértő hogy levarrónőztelek,de én nagyon büszke vagyok rá,hogy én az vagyok!!!
    Üdv a klubban!!!
    Várom,hogy mi lesz a fűződből!!!!Milyen lesz a héj?

    VálaszTörlés
  3. Hello Jo!

    Welcome at my blog:)
    Corset making alway good thing, so I root for it:))

    I wouldn't want to making cords, instead I will put lot of metal support.

    I'm also curious, how it looks when I finished.

    VálaszTörlés
  4. Házisárkány, nagyon köszönöm, sokat jelent, hogy ezt mondod nekem, mert még nem vagyok hivatalosan szakmabeli:)

    Nem sért a varrónős dolog, én is szeretek varrni, egy ruhát nem csak jól kell tudni kiszerkeszteni, hanem szépen is kell megvarrni, szeretném ez utóbbit is felfejleszteni. Bár a gyakorlat teszi a mestert, én meg naponta varrok, szóval előbb utóbb csak egyenes lesz az a dísztűzés is:)

    A borítás ugyanolyan lesz mint az előző fűzőnél, nagyon szeretem azt az anyagot, mindenhez fel lehet venni, erős, és még egészen korabeli is :)

    VálaszTörlés