2010. május 15., szombat

Green or terracotta... the eternal question

Már régebben is kértem a segítségeteket ez ügyben és a zöldre szavaztatok, és egészen mostanáig azt is akartam választani, de, érdekes, hogy a képeket a terrakottával sokkal szebb a ruha.
Ti mit gondoltok? Még mindig a zöld a befutó?
Íme egy adag variáció egy témára:
***

About 1-2 week I asked your advice, wich colour I choose and you said the greenish was better. Till I put up the fabrics I want to use the green. Somehow, now the teracotta is more fits than the green...
What do you think? Terracotta or green? This is the eternal question :))

I bring to you some variation for one theme:

12 megjegyzés:

  1. Á szerintem mindkettővel nagyonjó, de a zöld egy fokkal jobban bejön!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű a terrakotta, de szerintem is érdekesebb a zölddel.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a válaszaitokat!

    A zöld színe nekem is jobban bejön, viszont az anyagával van bajom. Sokkal merevebb mint a másik, nincs olyan szép esése.
    Ami számomra még szokatlan, hogy nagyon mintás. Nem csak a kis foltok vannak rajta, hanem még magában is csíkos, félek tőle hogy csicsás lesz, bár a rokokó eléggé csicsa egy kor :)))

    Még elég bizonytalan vagyok, de van még pár hetem véglegesíteni a témát:)

    VálaszTörlés
  4. Már nem emlékszem,hogy mit tanácsoltam,de odaképzeltem a sötét hajadat és porcelánfehér bőrödet,a zöld mintha sápasztana ebben az összeállításban.
    Gondolom ez is fontos....

    VálaszTörlés
  5. Tényleg, ez is egy lényeges szempont, nekem eszembe sem jutott, hogy melyik állna jobban :)
    Nagyon jó, hogy mondtad:)

    Amúgy azt hiszem pont a zöldre szavaztál:)

    VálaszTörlés
  6. Nnna!Ponty!
    Várom mi lesz belőle!!!

    VálaszTörlés
  7. ÁÁ tudom mire gondolsz, a zöld azért merevebb ,mert a díszítés "aranyvetülék",szerintem ,ha a barnával könnyebb dolgozni és nem csak úgy lóg ,mint most a képen akkor rajta,vgy csináld cserélhetőre, mit is akarsz belőle???

    VálaszTörlés
  8. Övet és díszt akarok belőle csinálni:
    http://3.bp.blogspot.com/_oYFxzqYR9Vw/S9LYlYUhbSI/AAAAAAAABX8/RJQQG5adqfM/s1600/fabrics.jpg

    Szép a zöld, de abból valami más lesz, most a terrakotta jobban bejön, végül is azt szántam eredetileg a ruhára csak ez a zöld totál bekavart.

    VálaszTörlés
  9. Akkor a "18th century" címszó alatt keress rá a postra, és Fabrics néven megtalálod ezt a képet, nem tudom mért nem hozza be...

    VálaszTörlés
  10. Megváltoztatom a szavazatomat ÉS a Terrakotta a nyerő :-) Bár a zöld Még mindig nagyon tetszik de egyetértve Házisárkánnyal, szerintem egy Terrakotta a nyerő :-)

    VálaszTörlés
  11. Már kezdtem azt érezni nincs ízlésem, hogy most nekem is a terrakotta jön be :)
    Még jó, hogy Házisárkány megemlített egy nem elhanyagolandó szempontot :)

    VálaszTörlés