2010. május 17., hétfő

Hardcore S- curve corset


Már nagyon régóta vágytam egy igazán durva S típusú fűzőre. Róla annyit kell tudni, hogy ő az aki azt a nagyon szép homokóra formát adja.

Már volt 3 fűzőm, de egyik sem volt az igazi, és már említettem a rokokó fűző készítésénél, hogy nekem olyan kell ami derékban nagyon szűk, de felül majdnem az eredeti méretem van meg.

Először egy 6 részes fűzőt néztem ki, de végül a 13 (amiből 12 részest csinálok) részes fűzőn akadt meg a szemem.

Ismertek már, hogy mindig a nehéz dolgokat választom, mintha ehhez lenne egy rejtett tehetségem:D
De hát ez van, szeretem a kihívásokat, én leszek a szabás kalandornője:D

***

I crave for a hardcore S-curve corset, for a looong loooooong time, I have 3 corset, but no one was that I'd like.
S-curve corset is my favourite type, because it makes the most beautiful shape.

I'd like to make a very tight in my waist, but enough large at my bust. At making the rococo stays I realized that my dream is come true, so now I'm really excited :))

For first time, I want a 6 pieces corset, but finally I saw the 12, and I know, that she is the one:)
You know me, I didn't like simple thing, I have a sence to choose the most hardest thing, I'm an adventuress of tayloring:)

4 megjegyzés:

  1. látom bedurvulátuszba nyomod, állatság :-D

    VálaszTörlés
  2. Wow, that looks crazy complex! Go for it! I always go for the hardest things too, haha!

    VálaszTörlés
  3. Te az élet kalandornője vagy. :)

    VálaszTörlés
  4. Ankith, hát egy régi vágyam van most teljesülőben :)))
    Lili biztos kiakadna:D

    Lizzy, aranyos vagy:)

    Lauren, thank you, it seems we are have a lot of similar feature ;)

    VálaszTörlés