2010. május 30., vasárnap

Most már ilyenem is van:)




Nagy nagy örömmel jelenthetem, hogy van már weboldalam is, Petivel közösen csináltuk, enyém volt a tervezés része, övé pedig a kivitelezés. (A kis róka hölgy bármilyen csodás, nem az én művem, egy amerikai lánytól (American Duchess) vettem meg a jogdíjat, annyira magamra ismertem benne, hogy nem akartam lemásolni:)

A weboldal ötlete Petié volt, ő is foglalta le nekem a domaint. Mivel akkor még nem tudtam, hogy milyen neve legyen majd a leendő kis üzletemnek, egy semlegeset választottam, a noiszabosag.hu-t.

Bár még félve mondom ki a "szabóság" szót, hiszen még csak 10 hónapja vagyok a szakmában, de bízom benne, hogy minél hamarabb méltó leszek arra, hogy szabónak nevezzem magam.

A név, Madame Rénarde, már egy ideje látható volt idekint a blogon is, onnan jött, hogy régen az egyik osztálytársam Rókaképűnek csúfolt, aztán, amikor újra eszembe jutott ez a csúfnév, inkább elmosolyodtam, és találtam benne némi igazságot:)

Hát ennyit bevezetésképpen, tessék-lássék, íme a híres kis weboldalam.:)))
Juhúúú

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése