2010. május 6., csütörtök

Sketch of the bodice

Nem, nem felejtettem el a rokokó ruhát, íme a vázlat a felsőrészről, még az ujjakat is odatűztem:)

Ez igazából a 3. verzió, az elejét rendkívül nehéz volt kiszerkeszteni,másodjára sikerült megbirkózni vele, és így a 3. verziót már rendes anyagból szabtam ki.

Összevarrtam, a látvány kedvéért, utána szétszedtem és egy fehér pamut anyaggal együtt varrtam össze, hogy ne legyen olyan áttetsző a felső.

No, I didn't forget the rococo - project, here is the sketch of the bodice, I pinned the sleeves for the better look:)

Honestly, this is the third version, it was hard to design the pattern, but the second version was enough good, so I made the 3th version from the final fabric.
I have pattern, and I know, that was easier to enlarge it with Photoshop, but it was too easy, I love the challenge:)))

I sew it for the spectacle, but I take to pieces and sew with cotton lining, because this stripped fabric was too gauzy:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése