2010. június 8., kedd

Corset is in makin'



Na egy kis pihenő után, új erővel folytatom a munkát, most a fűzőm külső borítását készítem.
A sárga tollacskák erősítő varrások, mivel elég nehezen lehet azt a részt jól eldolgozni, ezért odahímeztem ezeket a mintákat.
Mivel az egyik varratott fűzőm bemondta az unalmast, így én megerősítő cikkcakk varrást tettem a szabásvonalakhoz, hogy sokáig elláthassa a "kegyetlen" feladatát az én kis szeretett ruhadarabom:)

***
After a little nap, I continue the work with renew strenght.
I makin' the cover of my corset.
The yellow feathers are firm embroidery, I have to do something there, 'cause I don't want that my corset brakes away.At the weekend, I was really angry and sad, my silk corset got ruined... It was reaaaly expensive and I didn't wear so much.... arghh
So, I decided to, I made a reaaly strong seam, I made crisscross sewing. I hope it'll be works.

2 megjegyzés:

  1. szasz,de izgi, milyen kapocs van benne?Kanál???inen úgy néz ki ,mint a tayloros.Puszi

    VálaszTörlés
  2. Én csak a kanalasat szeretem, az jól lenyomja a belemet.
    Nem tayloros, Angliából rendeltük:)
    5 e volt.

    Már nagyon fel akarom venni, bár tudom nem lett tökéletes, de már nem volt kedvem újra kezdeni.

    VálaszTörlés