2010. augusztus 16., hétfő

Empress on Stefania's fest!










8 megjegyzés:

  1. Nagyon szép, igazi Sisi vagy! :-)
    Gondolom feltűnést keltettetek a combinón és a metrón. :-)

    VálaszTörlés
  2. Most sem tudok mást kommentálni, csak a szokásosat: gyönyörűűűűűű!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű, én sem mondhatok mást:) fantasztikus lehet egy ilyen ruhát viselni!

    VálaszTörlés
  4. now i look verry lazy..you must sew a lot i think???..because i see al those different costumes..did you al make them yourself??

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm mindenkinek!:)))

    A ruha kivételesen nem az én alkotásom, a szoknya barátnőm műve, ez volt az első ilyen teszter darab, a blúzt is tőle kaptam, eredeti osztrák a nagyijáé volt:) Egyedül a szalagozás és az öv az én munkám, a fesztivál előtt esett le, hogy kicsit hasonlít ez a szett Sisi svájci ruhájához, így egy kicsit "tuningoltam" a dolgokon.

    Thank you Mijndroomhuisje and Lauren!
    Honestly, this gown isn't my work, the belt and strips wich I only made on my own.
    I get skirt from my friend, Ankith, that was her test-piece. The blouse is also from her, it's an original austrian shirt:)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm:))
    Bár a képek készültekor eléggé lestrapálódtam:D

    VálaszTörlés