2011. május 17., kedd

Sisi's silver gown - The fabrics



Mint írtam, ez egy nagyon különleges project, még az anyagon sem spóroltam annak idején, így ez természetes alapanyagú ruha lesz. Külön érdekessége a három bross, amelyeket a festmény alapján csináltattam, majd a kék bársony szalagra fogom feltenni őket.

***

As I wrote before, this is a special dress, I didn't spare with the fabric, so this is made from natural fabric. The three flower brooch is made by the painting, I'll put them to the velvet ribbon.

3 megjegyzés:

  1. Gyönyörű és nagyon izgalmas csendélet!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, a fénykép és a beállítás a páromat dicséri, hiába kértem "csak egy fotót" neki muszáj volt szépen és ízlésesen beállítania:)

    VálaszTörlés
  3. Szép és ízléses lett, de az alapanyagokra is vonatkozott a dícséretem. :-)

    VálaszTörlés