2011. szeptember 15., csütörtök

Sisi's silver wedding dress (ruby gown)








Another dreamdress category, really love this gown. I decided to make it for myself, when I bought a nice floss silk shantung in a sale.

(I think, the original is made from two layer, tulle and silk, but I saw a satin reproduction)

One time I'd like to remake it with an "original" embrodiery, now I'll statisfied with this fabric, but I want to make some gold flowers instead of yellow flowers.

Jewelry makes me a headache. I have got an antique styled amethyste collier, obviously I won't make it a new one:D So I have got an monumental collie (wich I wore at at an ball) and the other jewellry is replaced by clear glasses.

First time I search feather boa, but I can't get anywhere, finally I found this nice trim with an original rabbit fur.

This dress won't be a "true reproduction" but I want to make my best.

(Anyway, does anyone know why I chose always long-time-to-finish dresses?:)))

***

Ez a ruha is egy igazi dream dress kategória, egyszerűen imádom. Egyszerű, de mégis díszes. Akkor döntöttem úgy, hogy megvarrom, amikor nagy leárazás volt az egyik textilboltban, így rendkívül olcsón jutottam hozzá hernyóselyem santunghoz.
(Az eredeti szerintem tüllhímzéses, de láttam egy reprodukciót ami szaténból volt)

Majd egy napon szeretném megcsinálni az eredeti hímzést is, de most megelégszem ezzel az anyaggal is. A sárga virágokat át fogom majd hímezni arany színűre.

Az ékszer része okozott némi fejfájást, hiszen nem fogok ugyanilyet csináltatni:D Van egy ametiszt kolliém, az tökéletes lesz erre a célra, a többi részét üvegből fogom megoldani.
Legalább felvehetem újra, a szalagavató óta nem volt rajtam:)

Marabu tollboával szerettem volna megoldani a ruhát, de sehol sem kaptam, végül egy különleges nyusziszőrős díszt találtam hozzá.


Ez nem egy "igazi reprodukció" lesz, de azért szeretném szépen megcsinálni:)
(Egyébként tudja valaki miért is csinálok ilyen bonyolult és sokáig tartó ruhákat?:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése