2011. december 27., kedd

Mme Pompadour decorations

Először is, fontosnak tartottam, hogy a lehető legjobban hasonlítson a dekoráció az eredetire, így a szalagokat kézzel ezüstcérnával szegtem le, annak ellenére, hogy a festményen 3 (beleszőtt) ezüstcsík van.

A szándék is számít:)

***

Firstly, I want to make rose decorations as similar as it possible. Ribbons were sewn by hands with silver thread. Originally it was wowen onto the fabrics, but I hope you appreciate my trying:)

A virágokat Simpy Vintage girl bejegyzése alapján készítettem, csak én nem tudtam elégetni olyan szépen a szélét a szirmoknak, hiszen természetes alapanyagot választottam alapul.
Cikk-cakk ollóval vágtam ki a köröket, és csak összevarrtam őket.

***
Link
Simply Vintage girl's blog helped me a lot to making flowers. I choosen floss silk, so I couldn't use fire to finish my petals, so I simply cut them with zig-zag scissor. Finally I sewn to each other.
Végül, de nem utoljára a tonnányi saláta szerű díszítés:)
Last but not least, here is ton of salad-decorations:))

4 megjegyzés:

  1. ennyi "salátától" nem lettél éhes! :-D , az egy étvágygerjesztő ruha !

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen alakul:-) Az egyik kedvenc festményem amúgy, úgyhogy kíváncsian várom hogy alakul a ruha:-)

    VálaszTörlés
  3. Egyszerűen mesés nézni, hogy készül! Először azt akartam írni, hogy a masnik épp olyan színűek lesznek, mint a képen, gratulálok, jó szerzemény és jó lesz ezzel a kézi öltéssel. Aztán megláttam a kis rózsákat a zöld anyagon?! Csodás!

    VálaszTörlés
  4. Napi 10 óra munka mellett igyekszem haladni, csak most sok a kézi pöszmögés, azért vagyok így eltűnve.

    Örülök, hogy még olvasgattok, megéri akkor irkálni:)

    VálaszTörlés