2012. február 7., kedd

Accessories for Sissi gown



A zsabó a csipke és a bársony öv antik darab, amikor megláttam őket, gondoltam méltóak ehhez a ruhához.

Zsabó: Ómama bizsuja 9800 ft
Csipke méterben kb. 4 méter: Vatera 4-5 ezer ft, még évekkel ezelőtt vettem
Öv: bolhapiac (Pecsa) 500 ft

***

The jabot, lace and velvet belt are antique. When I collect them and put together I feel perfect for this dress.


Gombok:
Elsőre behúzottgombnak néztem, de kicsit szemügyre véve a képet látszik ahogyan a fény megtörik rajta. Én üveggombnak néztem, ehhez hasonlót találtam a boltban. Egy baj van vele, hogy nem füles gomb, de ez adta vissza a legjobban az eredeti hatást.
Mondjuk előnye, hogy tartósabb és nem potyog le olyan hamar:)

***

Buttons:
First sight I think they are shirred buttons, but when I looked it better I realized shines on them. I think originally glass buttons, I found some similar in shop.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése