2012. május 9., szerda

New dress for the summer






Megihletett a középkor egyszerű szépsége, így úgy éreztem, magamévá kell tenni ezt a kort is, ezért elkezdtem egy ilyen egyszerű ruhában gondolkodni. Amúgy is szükségem volt egy új ruhára a szombati találkozóra, és kivételesen nem szerettem volna fűzőt felvenni, mert abban nem tudok annyit enni a finomságokból:D De nem kell aggódni, még mindig fűző-őrült vagyok, csak nem árt, ha van az ember szekrényében egy kényelmes ruha is:DD

A szabásnál a középkor egyszerűségét tartottam szem előtt, a blúz egy magyar barokk ruhán tetszett meg és no amikor előhalásztam ezt a kék anyagot, egyből Belle jutott eszembe, a Szépség és a Szörnyetegből:)

***

I've been inspired from medievial times, and I decided to make something new.Also, I need a comfortable gown for Saturday, don't panic, still love wear corstets, but I couldn't eat so much in corsetted dresses!!!

I use medieval time's simple cutting, make Hungarian baroque blouse, and when I found this baby blue cotton in my wardrobe, of course, I associated to Belle, from Beauty and the Beast.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése