2014. március 20., csütörtök

Return of the Lost Empress

It was a long loong loooong break in my blog, but not just here, all of my costume project as well.  I don't want to go in boring details, but at the end, I have to leave my country and start a new life. I had a very bad and sad experience in 2012, wich took away all of my enthusiasm to do any kind of clothes. ...but, we can't denied ourselves, so after a long break, I feel myself ready to create again. I got a new job in London, so now, nothing can stop me to sewn again. But I promise something to myself: I will never ever to rush, or use low quality fabrics.

I already bought some fabrics to my new project, and tomorrow, I will buy a sewing machine.

First of all, I will do a normal corset, I never ever had time to redo my test version, I really *want* a normal one. Next project will be my big dream dress, Sisi's star dress for the Christmas Dickens ball.





Hosszú, hosszú szünet után, mely nem csak a blogban és a varrásban volt, hanem az életemben is, szeretnék visszatérni és alkotni. Ezalatt az idő alatt kiköltöztem Londonba és új alapokra helyeztem az életem. Nem szeretnék unalmas részletekbe bocsátkozni, de nagyon sok csalódás ért és annyira megviselt a létért való küzdelem, hogy megutáltam a varrást is. Majdnem másfél év után, viszont elkezdett hiányozni, és hát, bár elmenekülhetünk, de sosem tagadhatjuk meg azt amire születtünk. Nekem továbbra is a ruhák az életem, és most már kipihenve, úgy érzem, képes vagyok még egyszer megküzdeni az álmaimért. Egyelőre szeretnék végre magamnak varrni, és ahogyan megígértem magamnak, csak minőségi alapanyagokból és megfelelő idő alatt. Soha többé nem szeretnék kapkodni.

Holnap veszek varrógépet és nekilátok az alkotásnak :)
Elsőként egy fűzőt fogok készíteni, mert azóta se volt időm újravarrni a prototípust, így nekem mindig a nem túl kényelmes és csúnyácsak tesztverzió maradt. Utána pedig a nagy álomruha, Sisi csillagos ruhája fog elkészülni a téli Dickens bálra.

3 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy visszatértél, várom a jó kis beszámolókat! :o)

    VálaszTörlés
  2. Én is örülök, hogy van még aki olvas :) Kicsit hosszú szünet volt, de ami késik, nem múlik! :)

    VálaszTörlés
  3. I genuinely loved this brilliant article. Please continue this awesome work. Thumbs up, and keep it going!
    Cheap Costumes

    VálaszTörlés